13 Ocak 2012 Cuma

Tütü tütü maşallah eteğine

Pingu daha doğmadan önce internette görürdüm hep bu şirin eteği.Kızım doğduğunda alırım diye düşünürken neden kendim yapmayayım ki dedim ve sıvadım kolları.Nette bir dolu video var yapımını anlatan.Buradan izleyebilirsiniz...Dikiş yok,mazleme ucuz, vakit desen kısa zamanda yapılıyor.Ben 1-2 saat içinde bitirmiştim.Bağlantı verdiğim video da 2 tür düğüm şeklini gösteriyor.Ben 2. sini tercih ettim.Seçtiğiniz tüle göre tercihiniz değişebilir belki.Ayrıca size ip ucu ben lastiği dikmedim.Beline uyabilecek ölçüden biraz büyük lastik kestim.Tüle şekil verip lastiğe sonradan geçirdim.en son lastiği pingunun beline göre ayarlayıp diktim.Daha garanti oldu.

Amcasının kollarında şirinlik yapıyor pingu

Kızım henüz pek birşey anlamadı.Henüz ayakta duramıyor, belki ondandır.Tülleriyle oynadı ve çekiştirip durdu.Ama çok cici olmamış mı?Aslında başına takılacak bir de ponponu var onu da tülden yaptım.Ama fotosu henüz yok.Bir ara ekler kaydı güncellerim.Hatta ortamı ayarlayabilirsem video kaydı yapıp yükleyebilirim.Tabiii vakit bulabilirsem ....

1 yorum: