11 Ocak 2012 Çarşamba

Çalışan anne mi yorulur? Evdeki anne mi?

   Doğum iznim kızım 5,5 aylıkken bitti.Ben kızım daha çok küçük bırakamam düşüncesiyle ücretsiz izin alınca tam 1 yaşındayken işe başlayacağım.Benim izin aldığımı duyan yakınlarım şaşırdı.Ne kadar hareketli olduğumu biliyorlar çünkü.İş desen varını yoğunu vererek çalışan ben 1 yıl çalışmadan evde oturuyorum.Bana söyleselerdi geçen yıllarda inanmaz, olmaz öyle şey derdim.

   Şimdi ise işe başlamak istemiyorum.İmkanım olsa da 2 yıl alabilsem diyorum.Acaba işe başlasaydım daha mı az yorulurdum.Bedenen belki evet ama ruhen aklım evde , hasret içimde ,permeperişan olurdum bence.Ev hanımı da olamam , uzun süreli evde kalamam, bunu da biliyorum ama bebeğimi 5 aylıkken de bırakabilecek cesarete sahip değilim.
    Evde kaldığım süre zarfında öğrendiğim bişey var ki anne evdeyse bebek ile çok ve rahatça vakit geçirebilir diyemeyiz.Düzenli olarak saati saatine yemek,uyku,ev işleri yapılabilir de diyemeyiz.Bunlar işe başlayınca daha düzenli olacak bence.Çalışan anneler çocuklarıyla daha kaliteli vakit geçirebilir isterlerse...Şu ara 24 saat beraberiz,halimizden de memnunuz, Bakalım işe başlayınca göreceğiz
   Bu süreçte en büyük pişmanlığım ise araba kullanamıyor olmak.Koy bebeği oto koltuğuna gez babam gez.Neyse bu yaza halledeceğim bu işi kısmetse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder