30 Aralık 2011 Cuma

8.ay Bahar'dan izlenimler


Bebeğim bu ay gördüğün gibi yerlerdesin.Yuvarlanıyorsun, dönüyorsun, kıpır kıpırsın.Sana bu aydan itibaren " kıpırcan" demeye başladık haberin olsun.Seni battaniyenin bir ucuna bırakıyorum.Odaya döndüğümde diğer bir uçta oluyorsun.Emekleme diyemiyoruz henüz buna ama bir şekilde döne döne yer değiştiriyorsun.Bu ay birlikte yeni bir yıla gireceğiz...seninle ilk yeni yılımız.Geçen yılbaşında da birlikteydik aslında ...:) Bu sene de beraber girelim ki bütün sene birlikte olalım değil mi?


Bebeğim  bu ay yerlerde sürünme ayı :) emekleme çabaların devam ediyor.Seni yere bırakıp odadan çıkıyorum.Döndüğümde sen bir uçtan bir uca gitmiş oluyorsun.sürünerek yer değiştiriyorsun.En çok ta ben yanında yoksam dönüp duruyorsun bence ...

Beraber otururken sesin soluğun çıkmadığını biraz geç farketmişim...Dalmış gitmişsin.Nasıl da tatlı uyuyorsun.Ben de rahatça seni şekilden şekile sokabildim.

Tutunarak ayakta durabiliyorsun.Çok da hoşuna gidiyor.yorulunca da hoooop yana yatış yapıyorsun :) (18.12.2011)

Sana ilk suluğunu aldık evirdin çevirdin ve doğru yerini ağzına soktun

Bir yılbaşı hazırlık platformunda birlikteyiz.

Maalesef beşiğini hiç sevmedin.Anne sıcaklığı dururken kim isterki yalnız yatmayı :)

1 yorum:

  1. Maşallah maşallah Bahar'a.. Allah hep yüznüzü güldürsün prensesinizle.. Darısı başımıza, sevgilerimle:) nurturia sekercikhnm

    YanıtlaSil