29 Ekim 2011 Cumartesi

Winnie the Pooh mu BAHAR mı?

   Canım yavrum annen yaptı yine yapacağını.Seni pofuduk başlıkların tombiş kostümlerin içine soktu:) İlk giydiğinde pek hoşlanmadın ama öyle şirin oldun ki...sana bakmaya ve gülmeye doyamadım.Fotoğraflarını nurti anneleriyle paylaştım onlarda bayıldı...

 Bakışlar ,yanaklar,gel de ye beni diyosun ama sen :)

 Sonunda güldürebildik hanfendiyi...Sen hep gül emi kızım :)

   Güzel kızım ne giysen yakışıyor.Artık güzel anılarımızı paylaşacağımız bir blogumuz var,ikimizin blogu.Sen uyuduğun saatlerde ben burada yazıyor olacağım.Bu zamana kadar fotoğraf arşivlerini yaşadıklarımızı özet geçen bir yazı yazarım ilerleyen günlerde.Seninle ilgili hiçbir şeyi atlamak istemiyorum.Nedense ilk paylaşmak istediğim bu fotoğrafların oldu güzel yavrum .çok şirinsin.maşallah kızıma

5 yorum:

  1. Aman Allah'ım bu ne şirinelik böyle:)
    41 milyon kere maşAllah..
    Rabbim ömrünü de çok güzel etsin prensesin..
    Öpüyorum pamuk yanaklarından:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim maşallahhhh..
    Allah nazarlardan korusun.
    Takibindeyim canım..
    Bende beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin ve çok tatlı bir bebek.Maşallah diyelim.

    YanıtlaSil
  4. @"zel" çok teşekkür ederiz.bütün bebeklerin ömürleri sağlıkla geçsin inşallah...
    @hayat cafe biz de sizitakipteyiz:)
    @pembe kekik güzel iltifatlarınıza teşekkürler....

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuşş :) MAşallah

    YanıtlaSil