10 Ekim 2011 Pazartesi

5.ay Bahar' dan izlenimler....

     5.ayında yine İzmit günleri.Ramazan bayramı için baban ile birlikte gittik baban döndü ve biz kaldık.Yaz günleri ne kadar güzeldi.Senin kuzenlerin benim kuzenlerim...teyzen, benim teyzelerim derken hiç boş vaktimiz olmuyordu.Sen halinden gayette memnundun.Cana yakın ,kimin kucağına gitsen gülümseyen minnak bir kız oldun çıktın.

Burada bir alışveriş merkezinin içindeyiz.Arzu Ablam ve ablam çocukları sinemaya götürdüler.Sen henüz sinema izleyemiyorsun.Beraber gideriz bir gün inşallah.Muzip Berkay yine iş başında :)

Gezenti günlerden tren yolculuğu ile Adapazarı yolcusu kalmasın ........

Islama köfteler yeterince ıslak değildi.Çocukken yemiştim,salçalı suyun içinde yüzüyordu diye hatırlıyorum.Ama bu yediğimiz lezzet tartışılmaz ,mükemmeldi.Sen de nasıl ayak uydurdun bize.Ben yemek yerken uyudun anneciğin rahatça beslendi .Sana süt olarak geri döndü malum :)

Yuvacık sülale pikniği.5 araba yaklaşık 30 kişi piknik yaptık.Herkes bir arada ne güzel kareler

Kuzenler bir arada .Yüzler gülüyor, çok azdır böyle bir araya gelebildiğimiz anlar.Zaten Demet yoktu :(( Keşke O da olabilseydi

Durmak yok annecim ....Şimdi de vapurdasın.Şu 5 aylık ömründe binmediğin bir uçak kaldı.Denizdeki dalgalardan birazcık korktun..Rüzgar olduğu için biz içerde takıldık.

Aynı günün akşamı İzmirden sonra Türkiyenin en büyük fuarı Kocaeli Fuarındayız.Ve kocaman dönme dolabın bir kutusunda sallanıyoruz beraberce.Sen uyuyakaldın tabiii her zaman ki gibi koynumda.

60 Evler sahili klasik piknik alanımız ne de olsa anneannenin evinin önü:)

Ankara ya dönünce de bir Nurturia kıpraşmasındayız.Lozan Park (27.09.2011)

Güzel kızım bu ayın sonunda yani sen tam 5 aylık olduğunda yatağında kendi kendine uyudun.Bu bir devrimdi bana göre.Bi başkasına göre küçük ama bana göre çoook büyük bir adımdı Aferin sana:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder