14 Eylül 2010 Salı

Bir varoluş Hikayesi

    Evliliğimizin 2. yılında 3 kişi olalım artık dedik ve sen bir ağustos akşamı bizimle olmaya başladın...Senin ilk varoluşun yerleşimin,ve daha bir çok şeyin tarihini biliyorum yavrum ...hepsini hissettim.Her birinde inanılmaz heyecan ve mutluluk yaşadım.Senin yerleştiğin gün babana ben hamileyim dedim.hıh.... dedi güldü ....ama ben emindim.Anneler hisseder ya bebeğim ....
    14 Eylül 2010 günü iş çıkışı eczaneden seni 2 çizgi gösterecek o testi aldım biliyordum erkendi ama dayanamıyordum artık.Eve gelip testi + gördüğümde yere yığılacaktım şaşkınlıktan ve sevinçten...kime söylesem ne yapsam derken ...ilk öğrenenin baban olması gerektiğini düşünerek kapadım çenemi:) oturup babanı bekledim demeyi çok isterdim:) ama oturamadım ki evde dönüyordum ...neyse masa hazırlandı.annen de hazırlandı ...Babanın hayatıma girişinin 6. yıl dönümüydü o gün ,özeldi bizim için....

C:karşılaştırma için kontrol kısmı
T: Test kısmı (Sensin o yavrum:)

    Seni o test çubuğunda baban da görmeliydi ama nasıl? Güzel bir hediye paketi hazırladı ..fiyonklar çiçekler...vs...baban geldiğinde benim hazırlanmış olduğumu ve hediye aldığımı görünce"mahcup oldum şimdi,ben hediye alamadım ki " dedi.aslında ben de almamıştım .Zaten hediyeye ne gerek ikimiz için de en büyük hediye SENdin......Neyse paketi verdim baban bir şevkle açtı paketi.içinden çıkan test çubuğunu ne zannetti dersin ???USB -Flash Bellek sandı..Kaç gb diye sormadığı kalmıştı.Bir daha baktı..bu ne derken ...iki çizgiyi gördü....:))) dondu kaldı ...hatta donduk kaldık...ve birbirimize sarıldık.Unutulmayacak bir andı güzel yavrum.Umarım sen de böyle bir an yaşarsın.Sonra sırayla teyzeni ve pediatrist olan kuzen Demeti aradık..müjdeyi verdik.Çok sevindiler.

İlk şoku atlattıktan sonra yemek masasında daha birkaç saatlik anne baba adayı :)

Ertesi gün babanın iş yerime gönderdiği çiçekler....muhteşemdi  !!!


Bişey yazmaya gerek yok...okunuyor sanırım :)


Babaannen deden amcan ve halana da bir akşam yemeği düzenleyerek verdik haberi.Herkes çok sevindi.Duruya kuzen geliyordu.Dedene senin ağzından bir mektup yazdım.Hala saklıyor.Sen okuma yazma öğrendiğinde bir gün sana okutur belki ne dersin;)

İşte böyle öğrendik ,böyle anlattık seni herkese ....sonra da beklemeye başladık seni merak hasret ve mutlulukla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder